Uteliv

Nu har verkligen utelivet börjat. Idag har jag inte varit mycket inne alls faktiskt. Jag har till och med sovit utomhus en stund medan Matte och Medicinpinnen jobbade i trädgården. Jag bättrade på min håla under cypressen också och så hittade jag en liten stubbe som var utmärkt som huvudkudde. Det gäller att lära känna trädgården och hitta sina favoritplatser.

Matte har hållit igång från morgon till kväll med olika saker och nu är hon trötter. Det finns hur mycket som helst att göra i trädgården men det får ju ta sin tid att få den i ordning, Förutom trädgårdsarbete har det varit städning, handling, fikabjudning och långpromenad med mera. En jätteskön dag faktiskt, jag har laddat batterierna efter två intensiva dagar.

Imorgon kväll kommer Zico med Matte för en långrunda i skogen. Ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Synd att vädret inte var lika fint som igår bara... eller kanske skönt för trädgårdsarbetarna.



Du har det allt bra där i eran härliga trädgård.

2009-04-05 @ 22:58:48
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0