Spårträning på Revinge

Idag var vi med spårgruppen på Revinge och tränade. Det var svåååårt. Högt gräs, lite konstig vind. Jag var riktigt taggad och tja...det kunde väl gått bättre men vi hade kul, Matte surade inte över mina utsvävningar och jag var härligt trött efteråt. Ännu härligare var det när jag och Zico fick svalka oss i den fina sjön utanför Tvedöra. Riktigt klart och friskt vatten. Verkligen en toppensjö!

Matte klagar lite över att hon ska jobba imorgon men det är ju inte mycket att göra åt. Nästa helg är hon helt ledig i alla fall. Och bättre en dag ledig än ingen. Och en trevlig dag dessutom blev det idag. Revinge är härligt! Där ska vi träna mycket i höst har Matte sagt för jag är inte lika bra på att spåra på fält som i skog och då måste vi ju träna på det som jag inte är så bra på. Gärna för mig! Skönt att livet börjar bli som vanligt igen med träningar och kul aktiviteter. Snart ska man väl vara helt friskförklarad kan man hoppas!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Låter tufft det där du håller på med nuförtiden. Men som med allting annat, träning ger färdigthet!



Vi ses imorrn (eller idag blir det förresten, för klockskrället har passerat midnatt... inte bra).



Hej så länge

2009-08-24 @ 00:31:29
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0