1:e december

Idag blev det start på Adventskalender för både mig och Matte. Jag fick en smaskig tuggboll i min, Knappen likadan. Matte fick ett jättefint doftljus i sin som hon redan har tänt på bordet.

Matte har börjat nytt ställe med jobbet idag också. Nu är hon i Lund vilket innebär extra sovtid, hon behöver inte lämna mig på Dagis förrän halv åtta. Lyx! Hon mår bättre idag men är trött efter att ha träffat massor av nya människor och så fortfarande lite knasig i termostaten. Men det blev lite trädgårdsträning med hjälp av bygglampan ikväll. Vi har stora problem med det där konstiga momentet där jag ska gå före Matte på något vis. Dessutom blev Matte sur för jag snodde godis ur belöningshållaren. Jaja, men hon surade inte så länge.

Nu är det slut på det roliga för dagen. Är sugen på kvällsfika men Matte säger att jag inte får. Än är inte sista ordet sagt!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad skönt att matte nu har betydligt närmre till sin arbetsplats vilket oxå innebär att ni får mera tid tillsammans.



Lyckades du övertala matte gällande lite kvällsfika?



Kramelikram



Ps. MOR hälsar och ber om ursäkt om hon väckte er med SMS:et

2009-12-01 @ 22:54:52
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0