farligt med piggare matte

Ja, Matte är piggare och det var inte helt problemfritt för det innebar att saxen åkte fram för att börja klippa av vad Matte tycker är överflödig päls. Framför allt var det svansen som fick sig en omgång, bröstet och så bakom öronen där jag hade knutor. Det var väl ok men Matte säger att där är mycket kvar. Kan jag inte få behålla den?

Suck. Jaja. Det blev ingen träning ikväll för det regnade och då pajar vi nog vår lampa om vi tar ut den i väta. Jag körde rulleboll och så blev jag ju anfallen med saxen. Sen blev jag alldeles trött efter det. Kalendern öppnades i morse för min och Knappens del. Hemlagade kycklingsnacks tror jag visst att det var. Mums. Matte öppnade ikväll och fick ett härligt doftande kanelhjärta som hon redan har hängt upp. Kanske vi kan få upp ljusstakar imorgon eller fredag rent av?!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Även vi måste tydligen bli julefina... bara att gilla läget lixom.

2009-12-03 @ 22:33:32
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0