GOD JUL

Idag är det JULAFTON. Då är det mat och paket som gäller. Jag har dreglat hela dagen över julmat och fått en del godsaker längs vägen. Matte var på jobbet och kom hem vid sextiden. 

Elliot och jag passade på att ta tomtebilder när vi lussade. Så här kommer en julabild:



Klockan har hunnit bli sent efter julfirande hos Dagismatte och Vildhusse. Där har vi öppnat en del paket och så nu har vi kommit hem till Solgläntan nu hela gänget som ska sova här, dvs jag, Matte, Yster och Ricardo. Matte och jag har öppnat alla fina och roliga paket från våra vänner som låg och väntade hemma under spinnrocksgranen. Tusen tack alla säger både jag och Matte. Vi måste ha varit snälla båda två så många fina saker vi har fått!  Jag rapporterar mer imorgon om vad som fanns i paketen! Kan bara snabbt berätta om en grej och det är att Matte har fått en lyxig GPS av Syster Yster så att hon ska hitta vägen genom livet!

Tass & kram
/Lakkan 

Kommentarer
Postat av: Elliot

Gulliga som vanligt på foto =)

Oj vad vi har öppnat julklappar å de har varit såååå kul....vad ska man nu göra om dagarna när man inte får paket? =(

Gillade du den där gula skakiga saken?

Lilla Bä var sååå sööööt...

Zez...

2009-12-25 @ 14:11:34
Postat av: Wallander

Tusen tack igen för alla braiga klappar säger vi alla 4:a LINDEBLADARE... ni är ena riktiga tosingar du & din matte.



Håller med Elliot, nu är det tomt överallt, chokladkalenderna slut, benkalendern tom, inga klappar kvar under granen... men allt roligt har ju som sagt ett slut :-(



Men nu får vi blicka framåt igen mot ljusare tider och en massa annat kul :-)



Kramelikram



Ps. Kanonbra julklapp av Yster... nu kommer ni alltid att hitta rätt väg var ni än är :-)

2009-12-25 @ 15:42:10
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lakrits

Den är roooolig ankan. Rent vild alltså!



Kuligt om klapparna föll i smaken. Det gjorde våra!



Tass & kram

/Lakkan

2009-12-25 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0