Hemma igen

Lakrits är hemma igen! Hon orkar inte skriva för hon har fått mycket lugnande medicin. Alldeles frånvarande var hon när jag hämtade henne.

Ögat är mycket bättre och ska droppas en hel massa fram till tisdag när vi ska på återbesök. En oroande sak är dock att det gjordes ett ultraljud av magen under tiden hon var där och där finns en "grej" i magen som inte borde vara där fast den ser ganska snäll ut på ultraljudet. Tittades själv på bilderna och det är avlångt, ligger ganska långt bak och upp mot ryggen, ser avkapslat ut (vilket ju är bra). Vi vet inte om det är något hon alltid har haft eller något som växer så det måste kollas om med nytt ultraljud om ett tag. Självklart är jag orolig men ska försöka att inte tänka för mycket på det.

Jätteskönt att ha Lakrits hemma. Hon vilar och all lugnande medicin får gå ur kroppen så hon blir sig själv igen. Jag är också trött av allt, vi har sovit ett par timmar nu bredvid varandra i sängen och jag ska snart lägga mig för natten.

Kommentarer
Postat av: Medicinpinnen

Jätteskönt att ni får vara tillsammans igen. Kram! Vi hörs.

2009-12-19 @ 00:09:59
Postat av: Helene och Zico-Bus

Härligt att Lakrits är hemma igen! Och som sagt, försök att inte oroa dej för mycket, utan njut nu av en lång och härlig jul- och nyårshelg.

Vi ses!

Kramen

Helene och Zico

2009-12-19 @ 11:51:42
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Ja, gläds nu över att du har henne hemma igen.



Tyckte nog hon var en riktig piggelinis idag redan... det var bara rösten som inte riktigt var sig lik :-)



Tack för granhuggarsällskapet idag, granen står nu så "grön, röd & grann i stugan" och mina fötter är tinade.



Lova att köra försiktigt senare i kväll och hälsa SysterYster.



Kramelikram

2009-12-19 @ 16:44:33
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Det verkar som ja o matte inte har brytt oss eftersom vi inte skrivit här....men det vet ju ni båda att vi gör.Vi har ju hörts av på telefon och fått lägesuppgifter.



Jag är säker på att du snart är som vanligt igen å att den där krummmeluren som syns på ultraljud inte är något konstigt alls....

Tusen miljoner pussingar till min allra bästa lekkompis

/Elliot

2009-12-19 @ 18:26:43
Postat av: Kennelmamman med flock...

Hej på er båda - hoppas att Lakrits har kommit ur sin drogade tillvaro och är kontaktbar igen. Så här dags på dygnet är hon säkert det och förhoppningsvis läker ögat som det ska. Hoppas nu att du även kan lägga övriga dystra tankar vilande i en annan katalog i mellantiden. Vi hoppas att ni får en riktigt skön och härlig jul tillsammans med nära och kära!

Kram från mig,

Renée

2009-12-19 @ 23:24:57
URL: http://www.concurro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0