Goda nyheter!

Det blir klubbläger för oss i Halen i slutet av april. Matte har lyckats byta sin jour till helgen efter och nu har hon anmält oss också på Lomma BKs hemsida. Jag tycker det verkar som en jättelajbans helg med träning och annat kul. Då är det ju definitivt vår också, kanske riktigt varmt och skönt till och med.

En annan god nyhet är att Syster Yster kommer och hälsar på till helgen. Bara en snabb visit från lördag kväll till måndag förmiddag men absolut bättre än inget. Jag ska ge henne ett varmt välkomnande. Men först är det tre dagar kvar av arbetsveckan. Matte börjar sent imorgon också. Det gillar jag för då går vi en lång runda och jag får springa på fältet innan hon lämnar mig.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Verkligen goda nyheter för er! Då har ni lite att se framemot.



Vi får väl se om vi hänger på... kan finnas andra planer oxå för den helgen.



2009-02-25 @ 00:09:33
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0