Äntligen!!!

Ikväll åkte vi till Lomma BK. Det var alldeles för länge sedan vi var där och tränade, faktiskt två månader. Jag var jättesugen och det var superkul att komma igång igen. Jag hade sönder min leksak men Matte ska fixa till den igen. Sånt som händer när man är glader.

Jag fick vänta en stund i bilen också ikväll för Matte pratade med andra tvåbeningar i stugan om att vi ska prova på sök med dem. Det blev bestämt att vi ska hänga med redan på söndag. Jag tycker det verkar väldigt spännande även om jag inte vet så mycket om detaljerna. Äntligen börjar saker och ting röra lite på sig när det gäller träningen. Jag har skällt så på Matte för att vi har tränat för lite och äntligen har det gett resultat! Hurra! Nu ska jag gå och sova gott i min biabädd.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad roligt att ni är på "G" igen, förstår att du tyckte att det var riktigt kuligt. Du skall se att det blir ännu kuligare på söndag.



Bian är mysig... jag använder min mer & mer för varje dag.

2009-01-09 @ 00:13:31
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0