En kärra kommer lastad...

...med lilla mig!



Den ser så liten ut (kärran alltså) när jag sitter där. Men det får faktiskt plats med ved till två proppfulla vedkorgar i den så det är inte så illa! På däcken står "not for highway use". Nä....det verkar klokt att hålla sig borta från motorvägarna med den. Men den är minsann en snygg vedkärra. Fast själv gillar jag min cykelkärra bättre, den är bekvämare och mer ombonad och så har jag ju till och med taklucka!

Jag har hört utlovas att vi ska till Lomma imorgon kväll. Det ser jag fram emot för det var verkligen länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Åh, så sött!!!!

2009-01-07 @ 23:00:53
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Tycker att din matte kan göra en anordning så att du kan hjälpa till och dra kärran ist för att sitta i den. Själv drog jag Eric i pulkan när vi var i Sälen förra året och det var latjo lajbans kan du tro. Man blir ju så glad när man får nåt vettigt at göra:)



Nospussar från Oscar

2009-01-09 @ 15:47:26
URL: http://tokigaflattar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0