Det artar sig...

Ja, det börjar faktiskt se riktigt hyggligt ut i trädgården igen. Åtminstone när det gäller skräpet. Att det sedan ligger byggmaterial på tomten, det bryr jag mig inte så mycket om men den där rivningsröran var förskräcklig. Vildhusse har jobbat och slitit. Tack snälla för att du har hjälpt mig att få tillbaka min tomt! Och Matte har också rensat på kvällarna. Idag ser det därför ut så här istället...





Riktigt fint eller hur? Själv har jag övervakat städningen och gnagt märgben. Så har vi varit och tittat ut var Zicos spår ska ligga. Matte ska ut tidigt och tassa spår och så kommer Heléne och Zico redan vid halv nio ungefär och så ska vi morgonspåra. Matte börjar nämligen inte sitt jobb förrän halv ett så det hinns med finfint.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Se där!Riktigt prydligt igen=) Inte så dumt för då kan ju vi snart dra en repa där igen lr hur Lakrits?



Fast det var jätteroligt på vår skogstur i onsdags kväll oxå å duktiga var vi för vi varken jagade hjorten som hoppade framför oss och inte sprang vi fram till de där som var på bryggan,inte heller till dom som var inne i skogen med sin hund =) Det var annat förr....speciellt matte minns när vi var små o toksprang där i skogen och inte lyssnade alls på skrik o rop haha!

Kan man säja att vi är välartade? Lr nä de var kanske att ta i =D

2009-07-10 @ 11:31:42
Postat av: Elliot

Skulle bara oxå säja att jag hoppas att det gick bra på spåret i morse för er....men det gjorde de ju säkert....för ni e ju några "fenor"på det oxå =)

/E

2009-07-10 @ 11:34:10
Postat av: Zico-Bus

2009-07-10 @ 12:08:58
Postat av: zico-Bus

Hej,

Tassar in för att tacka för den fina servicen idag. Det är man inte bortskämd med - att åka ut till ett utlagt spår. Ett knepigt spår var det, så nu är jag rätt så trött i näsan och huvudet.

Jo då, Elliot, Lakkan spårade som vanligt som en blodhund. För henne är inga spår knepiga - det går som på räls :)

Tass&Kram

Z&H

2009-07-10 @ 12:13:02
Postat av: Wallander

Din matte é snäller hon... stiger upp i ottan och spårar upp. Men så klart tycker även hon att det gäller att utnyttja all ledig tid till att göra sådant som man tycker är allra roligast... träna hund!



Ha det gott tills vi förhoppningsvis ses senare idag!

2009-07-11 @ 08:31:13
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0