Glada nyheter

Japp, idag är det lite gladare tongångar. Jag har inte längre feber och jag är mycket piggare än igår. Jag har orkat gå på tur med Vildhusse, Dagismatte och Knappen, bära hem pinne, bada i dammen, köra ett litet flatteryck och nu när Matte och jag kom hem, skälla på rådjur. Jag är ganska trött på allt tempande, tycker att min rumpa kan få vara ifred snart. Men det är ju för mitt bästa. Medicinen får jag väl fortsätta med lite till, minst till vi får provsvar i alla fall.

Jag hoppas att jag snart är helt som vanligt igen, åtminstone tills nästa helg borde man väl få kunna ta en liten repa med någon polare. Men vi får ta en dag i taget och hoppas att allt fortsätter på rätt håll.

Tjingeling!
Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Strålande nyheter... så himlans härligt att höra att du är så pass mycket bättre :-)



Vi håller tassar & tummar nu för att provsvaren oxå är bra.



Pusspuss på dig!

2009-07-13 @ 23:35:58
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

Japp,jag håller med dej Walle....nu väntar vi bara på de där provsvaren.Dom e man ju lite "nosfiken"på...

Gnatt&Sov gott

/Tott-E

2009-07-14 @ 00:12:42
Postat av: Elliot

Skrev ett inlägg för 5min sen....de kom inte med....e ja mobbad lr? snyft...

2009-07-14 @ 00:21:58
Postat av: Elliot

Ha!där var det =D

glad igen....

/E

2009-07-14 @ 00:22:43
Postat av: zico-b med matte

Puhh! Skönt att höra att du mår bättre!

Tass&Kram

Z&H

PS: "Nosfiken" - underbart nytt ord!

2009-07-14 @ 09:33:45
Postat av: Kennelmamman

Hälsa matte och tacka för samtalet...det är skönt att höra att du har en mycket förnuftig och företagsam matte. Hoppas det känns bättre nu Lakritsbiten och att du snart är "fit for fight" igen. Det är inte lätt att hålla sig undan från de hemska krypen - hur man än försöker att skydda sig!

Håll ut, snart är du tillbaka på banan igen...eller spåren.

Nospussar & tasskramar från kennelmamma

2009-07-14 @ 23:00:41
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander med flock

Vi blev oxå genast mycket gladare... där vid halv 7 snåret. Jag tog ett par extra glädjeskutt när jag kom ur bilen i Lomma. Nu vet jag att du snart kommer att bli bra igen.



Nattinatti

2009-07-14 @ 23:57:41
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Elliot

Va,var du i Lomma i går kväll Walle?!

Det var jag/vi oxå fast i andra änden av furet....på sökträning =)

/E

2009-07-15 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0