Jämmer och elände...

...som det ser ut på vår tomt. Rena bombnedslaget. Snyft. Jag var helt olycklig ikväll, vankade runt bland skräpet och kände mig rent moloken. Matte har lovat att städa undan snabbt, på ett par dagar ska det värsta vara borta säger hon. Jag får väl tro på henne helt enkelt, något annat kan jag inte göra.

Här kommer bildbevis...


Jaja, annars har det varit en bra dag och kväll. Sökträning i Furet. Det gick fint fast jag var inte i mitt esse för det var varmt så jag orkade inte så länge. Men det var roligt så länge det varade.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Kan hålla med om att det ser litta rörigt ut... men försök blicka framåt... snart kommer det att vara så fint så fint igen.



Ja det blev en fin kväll ikväll... kul att du fick träna lite.



Kramizar

2009-07-07 @ 23:24:17
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Carina Lizzi & Toss

Jag tyckte att ni var jätteduktiga. Det ser jättebra ut t o m matte skötter sig perfekt.

Ha det så gott

Mvh Carina Lizzi & Toss

2009-07-07 @ 23:25:34
Postat av: Elliot

Misströsta inte för det såg mycket bättre ut redan i går kväll(asså onsdag)

pussingar

E

2009-07-09 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0