Efter regn kommer sol...

...så säger ju talesättet. Och idag stämde det faktiskt. Efter en regnig dag klarnade det upp en stund innan det blev mörkt och man såg i alla fall lite färgskiftningar på himlen efter solnedgången. Då låg jag nämligen i trädgården och kalasade på ett märgben. Matte skulle städa och tyckte synd om mig att jag skulle höra på dammsugaren. Hon var själv ute en liten stund också och tittade på alla små blommor som börjar komma upp i rabatterna och snödropparna som tittar upp både här och var i gräsmattan. Matte börjar nog hoppas väldigt mycket på vår. Hoppas det inte blir kallt och snö nu igen för då blir hon nog väldigt grinig.

Ikväll har vi spelat med mina aktiveringsspel. Jag fick verkligen fundera över boxen och klossarna. Har inte fattat helt än tror jag men bara Matte kommer på något fiffigt sätt att lära mig så ska det nog gå fint.

Nu ska jag faktiskt gå och vila mig. Det blir bara tidiga morgnar i veckan med fördelen att Matte inte jobbar sent någon dag heller. Men då måste vi i gengäld lägga oss i tid. Fast ikväll blir det nog inte så svårt för Matte verkar lite sliten efter helgens övningar.

Här kommer lite bilder från igår som Heléne tog:


Jag först. Bakom Pia, Matte, Lotta och Carina


Fokus!


Det gäller att ha koll...


Gott med vatten när man har jobbat klart...

Hurra vad kul vi har med sökgänget Stigfinnarna nuförtiden. Vilken flax att vi fick komma med och träna där! Och tack för bilderna Heléne.

Sov nu så gott alla och dröm söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad kul att få se lite bilder på dig... är det ditt nya fina söksele?



Kul att ni funnit er väl tillrätta med stigfinnarna!



2009-03-09 @ 22:14:44
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0