Oväntat besök...

...fick Mattes gammelmoster Göta ikväll. Matte och jag körde till Malmö vid halv åtta snåret för att hämta en jättefin korgstol för endast en hundring. Den ska stå i lilla gäststugan. Korgstolen bodde väldigt nära Göta så vi körde nästan förbi hennes "hus". Då kunde Matte inte låta bli att ringa och höra om hon ville ha besök av oss en stund. Det ville hon så och i en hast hade vi parkerat och var på väg upp till henne. Vi blev varmt välkomnade och jag fick några skivor medwurst och Matte te och fika.

För en stund sedan kom vi hem och då höll jag på att sätta igång larmet för jag hade brådis in och glömde att jag måste vänta på att Matte slår av larmet innan jag tassar in. Matte satte dock fram benet och fick stopp på mig i sista momangen så vi slapp höra tutandet och krångla med Securitas.

Nu ska vi strax natta oss. Imorgon kväll ska vi bara vara hemma och ha det mysigt.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag tyckte väl att jag kände doften av dig på kvällerundan, men varför får vi aldrig "oväntat besök" av er?

2009-04-01 @ 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0