En härlig dag

Ja det har allt varit en toppendag fast det varit måndag. Sovmorgon till åtta (vilket behövdes för Matte nattramlade såklart). Sen spår! Jag blev minsann lite paff men väldigt glad! Fick spåra på kära fältet borta vid sjön och medan spåret låg till sig gick vi runt sjön. Kan man ha en bättre morgon?!


Jag på "fina" bryggan. Matte tyckte det var läskigt halt.

Spåret gick himla bra. Toppenbra faktiskt. Möjligen två av vinklarna som Matte tyckte kunde varit lite "skarpare". Men annars inget att anmärka på.


Glad med spårslutet i mun.


Kom igen! Lek med mig!!!

Efter spårandet blev det lite trädgårdsarbete för Matte. Jag hjälpte till vilket kanske nosen skvallrar om!



Sen fick jag vara lite på Dagis för Matte behövde köra ärenden och hade bilen full med saker (inkl fullt min bur) som skulle köras iväg.

En tur till Lomma blev det ikväll för träning och det var väldigt givande tyckte Matte (och då kan jag ju bara hålla med). Många bra tips! Inte konstigt man inte blir fullfjädrad när Matte har så mycket kvar att lära!

Efter träningen körde vi in om Lund och hälsade på en god vän till Matte, därav den sena timmen för dagens inlägg.

Natti-natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0