Nattbak

Matte håller på och bakar för hon ska bjuda på kakor imorgon när det är sista dagen för henne i Ystad. Ja, hon ska ha lite jourer där ibland men inte jobba där som nu liksom. Och då måste man bjuda på fika verkar det som. Därför bakar hon för fullt. Inget jag får av tyvärr :( Men hon har viskat i mitt öra att det har inhandlats något mycket smaskigt till mig och Knappen imorgon för att fira. Jag har lovat att hålla tyst och då gör jag det men jag dreglar när jag tänker på vad som väntar!

Alltså....

EN DAG KVAR INNAN LEDIGHET!!!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Klart att det skall firas både på jobbet och hemmavid när nu även denna del är avklarad av din matte.



Kakorna blir säkert till stor belåtelse hos 2-beningarna lixom det smaskiga blir för dig & Knappen :-)



Glöm inte att uppdatera imorgon så att vi alla få reda på vad det smarriga var.

2009-11-13 @ 00:44:25
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Medicinpinnen

Förstår att matte firar. Jag har just skrivit min (förhoppningsvis) sista tenta på min utbildning. En kort kurs (utan tenta) kvar, sen är det klart. Och det känner jag mig glad över. Så jag förstår att matte är glad att komma vidare och vara klar med det hon gjort. Skönt att avsluta och gå vidare. Det kommer nog att bli jättesmaskigt för er i kväll tror jag. För när matte är glad så lär hon nog bjuda mer på er också i pur glädje.

2009-11-13 @ 11:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0