TVÅ DAGAR KVAR....

Tills Matte går på LEDIGHET!!!

Så mycket mer än så har vi inte att säga just nu. Matte jobbar konstiga tider. Börjar halv elva och kommer hem sent. Vi hinner en rejäl runda på morgonen och lite träning, sen ser man inte röken av henne förrän kvällen, då blir det en kvällstur med Dagismatte och Knappen och sen hem. Ja såklart är jag med Dagis dessemellan, det blir promenader, trädgårdsspring, mat mm så det går ju alls ingen nöd på mig. Men Matte...hon är ju inte i toppform alltså men jag tror det genast blir bättre när ledigheten är ett faktum.

Till helgen ska också Dagismatte och Vildhusse till Stockholm minsann så då får Knappen vara med oss. Därför blir det nog mest hemmavid i helgen. Men man kan spåra hemma också! Och kanske någon vill leka med mig?! Man kan alltid hoppas!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag hade gärna kommit... men på lördag skall MOR försöka lära sig om hur vi skall lyckas bättre på tävlingar och på söndag skall jag få följa med MORFAR på jakt.



Men jag hoppas att du får en bra helg i alla fall.

2009-11-13 @ 00:38:13
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0