Nedräkning

Matte är lite grinig över sitt jobb som hon tycker suger musten ur henne. Jag håller med! Men hon låter meddela att det är 36 arbetsdagar till på medicinkliniken. Sen blir det nog bättre ska ni se. Och hon har sista schemalagda jouren till helgen, sen tar hon endast om det skulle bli ett toppen erbjudande som man inte kan motstå. Det låter väl bra?! För så här vill man ju inte ha det i längden. Iväg på helger, trött och lite grinig på kvällar. Nä nä nä.

Träning i Lomma ikväll. Det var på vippen Matte orkade ta sig iväg men tur var väl det för vi hade roligt och det gick faktiskt riktigt skapligt även om koncentrationen inte alltid är den bästa. Jag märkte nog att killarna tycket jag luktare gott. Fniss. Men Matte vakar över mig som en hök så de har inte en chans!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Oj så lite dagar kvar... men din matte kommer att fixa det galant eftersom att hon nu snart slipper jourandet.



Jag luktade dig lång väg igår (eller det var kanske inte så långt mellan våra bilar). Jag tyckte dock att det var lite väl tjaskigt av våra 2-beningar, vi kunde väl ha fått pussats lite lite i alla fall.

2009-09-22 @ 23:23:22
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0