Nymodigheter

Ikväll hände något som inte hänt på mycket länge. Matte rotade fram träningskläderna och joggingskorna och så stack vi ut tillsammans. Drygt åtta kilometer knatade vi på, inte i något rasande tempo men ganska stadig lunk. Lite underligt kändes det, är ju så van vid att Matte alltid är på efterkälken för att jag är så snabb när vi går. Men nu var plötsligt jag sist ibland.

Vi får väl se om det här är något som fortsätter. Det verkade så på Matte i alla fall. Ett par gånger i veckan ska vi försöka skrutta runt i skogen och sen när det blir ännu mörkare på kvällarna åker vi till elljusspåret i Bokskogen. Och det är kanske inte fel, vi är ju glada för godsaker både jag och Matte och då måste man ju röra på sig!


Kommentarer
Postat av: Wallander

8 km när ni inte gjort det på länge, hujeda mig! Min morsa blev helt slut i lördags när hon sprang 2x100 m efter mig!!!! Jag får nog träna en del med henne innan vi kanske kan komma ut och springa tillsammans med er någongång.



Imorgon är det torsdag... snart helg :-)



Kramizar



2009-10-01 @ 00:03:24
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0