Härliga tider

Idag har det varit toppenfint vårväder och jag har njutit i fulla drag! Matte och jag har varit hemmavid bortsett från däckbyte och lite shopping inför helgen. Lite pyssel i trädgården hann vi med och sen kom Walle o Beck ut och det blev spår, spring och bus. Jag fick faktiskt gå ett blodspår och det var toppenkul! Gick fint, bara precis i slutet det blev lite snurr på mig men jag hittade ju skatten ändå.

Igår kväll var det plugg för Matte. Måndags kväll var vi på klubben och tränade lite och sen gick vi en tur med Elliot o Ann på mossen utanför S-torp. Mysigt att springa därute med Elle-pelle. Sist vi gick där var det jättemycket snö och vi pulsade fram. Men nu var snön puts väck och istället en del vatten.

Imorgon ska Matte till T-lilla men sen när hon kommer hem är det ledighet som väntar och vi ska packa inför helgen imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Fasicken vad det är härligt att komma ut till er... skogsrundorna är bara för mysiga.



Tack för att jag fick gå ett spår idag oxå, lite mer fokuserad var jag idag även om det kanske inte är tillräckligt i 2-beningarnas ögon. Men även om det ser ut som om jag ibland inte har koll på var spåret går så lovar jag att jag har det... annars hade jag väl inte hittat klöven, eller?



Bara en dag kvar och sedan drar ni iväg på lägret, fasicken vad kul för er!



Kramizar

2010-04-14 @ 23:57:35
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0