Sista dagarna i frihet

Japp, nu är det sista dagarna i frihet för Matte innan det är dags för jobb igen. Jobb jobb jobb. Matte säger att hon hade kunnat vara ledig ett år (med lön) utan att bli minsta uttråkad. Jag håller med!

Igår fick jag spåra på ett av fälten i närheten. Härligt att köra näsan i backen och snusa efter Matte, hitta pinnar, få mjukost och sedan i slutet en burk med stekt kotlett. Mmmmm.

Man kan springa på fälten också, det är toppen...



Idag blev det skogsturer, målning för Matte och sedan en shoppingtur som får räcka för en hel månad! Vi körde runt till en massa ställen. Det inhandlades en del till mig också, bland annat ett nytt blinkhalsband, laxolja (mums) och shampo (blä). Men just när jag började bli riktigt uttråkad rullade vi in på Elliots gata. Slut på shoppingen och tur på mossen istället och lite trädgårdsbus. Härliga tider! Elliot försökte bjuda in mig till sig sedan men Matte påstod att vi måste hem och bada mig. Helt befängt. Men visst blev jag badad för tredje gången på 10 dagar. Helt vansinnigt. Men nu blir det paus till helgen säger Matte. Hoppas dom där bulorna i min hud försvinner illa kvickt så jag kan slippa tvagningarna.

Nä, nu ska jag gå och blöta ner sängen, ska ligga extra mycket på Mattes sida så hon kan få det lite våtvarmt när hon ska sova sedan :D

Kommentarer
Postat av: Elliot

Vi måste försöka hålla kvar sommaren lite till,allt blir så himla tråkigt när det blir höst,vinter = (

De har varit så kuligt med badturer o annat bus tycker jag.

2010-08-31 @ 16:41:04
Postat av: zico-bus

Tjena Lakkan!

Vill bara säga att de där baden verkar bra för dej .... eller i alla fall din päls. Den var så mjuk och glänste så fint, sist vi sågs. Kan nog inte bli finare <3

2010-08-31 @ 19:21:03
Postat av: Wallander

Det är nog tur att matte går till nya jobbet snart... för ingen får vara ledig länge och ändå få bra betalt. Skall ni shoppa i eran takt så behövs det nog nya kulor in efterhand!



Kul att shoppingrundan avslutades med bus tillsammans med Totten.



Och du, stå ut med baden... det är inte bara för syns skull :-)



Inget löp i sikte... har vi tur så kanske vi hinner med en korvarunda till eller vad tror du?

2010-08-31 @ 21:29:53
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lakkan

Nä, inget löp i sikte än :D Får be Matte kolla med din Mor om när korvarunda kan bli av!

2010-08-31 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0