Blåsig tur över Hjärupsfälten

Vi tröttnade på att känna oss insnöade och tog en tur till Hjärup där vi följde med Zico och Helene över fälten. Där var det blåsigare än i skogen men mindre snö när man gick på rätt ställe för snön blåser ju ihop sig på fälten.

Lite bilder...


Zico-bus och jag!


Matte och jag!


Här skulle mina tänder inspekteras efter intensiv dragkamp om Zicos boll. Men mina bissingar sitter där de ska!



Och till slut blir man faktiskt lite trötter!

Nu väntar tre dagars jobb för Matte, det innebär tidig uppstigning och det gillar vi inte så bäst vi lägger oss i tid! Tyvärr är nu även Yoga Pinnen hemrest till Stockholm så nu är det som vanligt igen. Men det är inte så illa med vanliga dagar, det gillar jag rätt så bra ändå! Dagis imorgon alltså. Det trista är att nu är kalendern slut. Så synd. Jag föreslår månadskalender, det har ju tvåbeningarna för att hålla reda på vilken dag det är. Det kan vi fyrbeningar också behöva.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Tack för trevligt sällskap, på en något jobbig promenad <3

2010-12-26 @ 19:59:57
Postat av: Wallander

Det känns verkligen som om denna vinter kommer att gå till historien... verkar inte vara någon hejd på det hela.



Men man får inte deppa ihop, man får göra det bästa av situationen och det verkar ni vara mästare på.



Hoppas vi kan ses ikväll, tänkte vi skall gå och pröva rundagrillen. Sedan en gång när ni kan komma in innan 18 en vardag eller 16 en lördag så skall vi gå och testa korvhuset.



See you!

2010-12-28 @ 14:21:44
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0