Kväll hos Elliot

Ikväll skulle Matte och Dagismatte ge sig ut på julklappsjakt. Den typen av jakt är ingenting för mig och istället för att jag skulle förtvina i bilen fick jag vara hos Elliot! Det var mycket mycket bättre. Jag pep bara efter Matte en liten stund och det tyckte inte Ann om så jag slutade rätt tvärt då.

När vi skulle gå surade Elliot och gick och gömde sig. Man såg bara hans lilla nostryffel som stack fram över dörrkarmen. Han är allt en rolig kompis! Och toppen att vara hos när Matte är på tråkiga uppdrag.

Men man blir trötter av att vara hemifrån och nu är jag helt slut i kropp o knopp! Mot sängen alltså!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Ja tyckte det var lite pinsamt när matte sa åt dej på skarpen,var inte ens riktigt säker på att det var bara till dej så det var både pinsamt o lite läskigt....

Men i morse hade vi sovmorgon så då snarkade jag ihop med matte på hennes kudde mmmm så mysigt :)

2010-12-07 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0