Mycket utevistelse...

...ja det blir det ju när Matte är ledig på dagarna. Nu är det uppkört i skogen också av traktorplog så vi kan gå ordentligt. Matte påstår att jag har lagt på mig extra isolering bara på den vecka som det har varit väldigt svårframkomligt i skogen. Så nu blir det extra mycket ute.

Vår uppfart tjänstgör som träningsplan, det funkar ganska bra faktiskt.



Det är mycket snö ute...ibland svårt att ta sig fram...




Fast om man tar ett stort skutt går det mesta bra...




Ibland träffar man på bekantingar (här Dagismatte och Knappen). Jag gör mig redo för anfall...



Sedan attack!



Flatteryck...



Knappen spelade sur men sen ville han allt följa med oss på vår långrunda ändå. Dagismatte fick lirka lite för att få med honom hem...



Men så kom dom iväg hemåt och vi gick på våg "långt in i skogen" runda. Visst ser det storskogsaktigt ut!



Ja det var allt för nu. Ska lägga mig en stund framför brasan och invänta att vi ska ut igen lite senare innan Matte ska iväg till jobb och jag till Nattis. Snart är det helg fast man glömmer lite dagarna när det är nattjobb. Men förhoppningsvis får vi något kuligt besök i helgen!

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Wallander

Härligt att ni får en hel del dagtid tillsammans för träning och härliga skogsrundor där ni med glädje stöter på Knappen & Dagismatte :-)



Hoppas ni haft en bra dag!



Kramizar

2010-02-06 @ 22:04:18
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0