Zico på besök

Igår kom Zico med Matte Heléne på besök. Det blev mycket bus och en lång härlig runda.


Full fräs!


Han ser allt liiiite rädd ut Zioc när jag öppnar mitt stora gap!


Vi poserar på skogsvägen!


Jag!


Zico!

Vi tränade budföring också. Vi skickades samtidigt och möttes på mitten jag och Zico. Sen skickades vi samtidigt på samma håll och det gick bättre. Vi får öva lite på ingångarna bara säger Matte sen kan vi köra det som uppvisningsnummer.

Ett uppletande fick vi också till i snön. Det var ganska jobbigt att springa men kul! Mattarna klagade såklart över snödjupet...dom är ju inte så långbenta av sig.

Här är Matte och jag efter avslutat uppletande...


Jag vet att du har mer godis i fickan!

När vi kom in i värmen igen blev vi alldeles trötta och vilade oss en stund tillsammans. På kvällen blev det middag hos Dagismatte och Vildhusse och sen kroknade Matte efter det :D Idag är det jobbedags för henne igen och Nattis för mig!


Kommentarer
Postat av: Zico med matte

Tack för en härlig promenad i din fina skog. Men fy så dum den där "gubben" i bilen var. Jag trodde nästan han skulle köra över mig :( Tur att jag kan springa så fort. Enligt matte så hade han noll koll på jaktlagen och paragraf 6. Men han kanske har skapat en egen lag??? Tänk om det är så illa att det är jägarna som instiftar nya lagar i Sverige???

Vi håller tummarna imorgon - fast vi vet att det inte behövs!

Tass&Kram

Zico-Bus

2010-02-07 @ 15:23:51
Postat av: Wallander

Va... har ni nu råkat ut för en surgubbe igen? Men mattarna satte säkert honom på plats om inte jag tror helt fel.



Vi håller oxå tummar & tassar hårt och så plingelingas vi så fort som möjligt imorgon.



Ha en det bra på nattis :-)



Kramizar

2010-02-07 @ 16:59:07
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Lyckos Zico,jag vet hur kul de e på busrundor med Lakkan =)

Vi får kanske dra dit hela gänget o sätta de där surgubbarna på plats....grrrr farliga oss =D

Jag vet att det kommer att gå jättebra ikväll....det hjälper nog oxå lite att min matte hänger med som support.

pussis o kram från E

2010-02-08 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0