Överraskning

Jag blev allt lite förvånad och överraskad idag! Dagismatte och jag gick på en promenix hem till Solgläntan vid tvåtiden. Dagismatte vilade sig lite på soffan och jag lekte med mina julklappar. Så plötsligt vid halv tre kommer MATTE hem! Jag blev ju så paff att jag inte fick ett ljud ur mig men jag fann mig ändå ganska snabbt och hämtade en grej att visa henne. Toppen! Hon hade lyckats smita tidigare från jobbet. Det blev en långtur medan det var ljust ute och vi var tillbaka lagom när mörkret kröp på vid halv fem. Så härligt! Ikväll har vi sen haft köksträning och Matte har torkat korvgodis till mig i ugnen. Matte verkar lite piggare ikväll, kanske har hon sovit bort eventuella små otäckingar som försökte inta hennes kropp.

Imorgon ska Matte tyvärr jobba men lite kortare dag än vanligt. Glädjande är att hon lyckats byta sin jour till helgen från söndag till lördag vilket innebär att vi kan spåra på Revinge på söndag! Sovmorgonen ryker men det kan det vara värt för att få spåra! Och när hon har jour behöver vi inte gå upp förrän halv åtta så det är ändå helt okej.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Så kul att du blev överraskad, tänk du lekte och att hade inte förväntat dig att matte skulle komma hem på ännu en stund och så bara plötsligt stod hon där... HÄRLIGT!

2010-01-06 @ 23:27:24
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0