Fredagskväll med Elliot

Ikväll har Elliot varit på visit hos oss. Utan sin Matte alltså. Hon kom senare, vid niosnåret men hade då jobbat och istället för att E och jag skulle sitta var och en på vårt håll och inte ha så kul så slog vi våra kloka huvuden ihop och föreslog en träff. Matte hämtade upp E på vägen hem och så hämtade hon upp mig på Dagis och vips var det full rulle på Solgläntan. Fast nåväl, ska jag vara helt sanningsenlig var det inte så mycket rulle innan vi hade gått runt sjön och badat för vi var båda varma. Men sen fick vi värsta flatteryck båda två.





Därefter hjälpte vi Matte att baka, torka kyckling och vattna i trädgården. Himla hjälpsamma är vi. Perennrabatten med pionerna var vi fullständigt portade från. Nåväl, ingen sorg över det, vi grävde i djungeln istället.

Såsmånigom kom Elliots Matte och det blev en promenix till, sedan lite käk för tvåbeningarna. Nu är både jag och Matte trötta och måste sova inför vår kennelträff imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Du e världens bästaste Elliot-passare =) tack för att jag fick vara hos er.

Å så fick jag ju ytterligare en "simlektion",de var ju inte så dumt de heller.

Hoppas du får en kul dag med dina syskon och släktingar.

puss o kram från E

2010-07-03 @ 16:07:28
Postat av: Wallander

Ja det är inte speciellt svårt att inte trivas på Solgläntan!



Hoppas ni haft en trevlig dag idag :-)

2010-07-03 @ 21:07:40
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0