Mera bad

Ikväll blev det ännu mer bad. Zico-bus var nämligen väldigt pigg på en tur och det bar därför av till "min" badplats vid Yddingen. Vädret var bara så underbart med varm sommarkväll och svalkande vatten. 

 
Svensk sommar!


Zico med sin krabba


Aaaaah!


Efter lite tveksamheter tog Zico skuttet ut från bryggan!


Och här ett av mina "plask i baljan" hopp!

Efter badet och promenixen tillbaka till bilen blev det en promenad i skogen också innan det var dags att styra kosan hemåt. En härlig kväll och nu är jag trötter!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Oj... vilka skutt ni tar! Där har man mycket kvar att träna på.

2010-06-28 @ 23:22:08
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico

Hej och tack för en härlig bad&bus-kväll.

Å du Walle, vet inte hur Marie gjorde för att få bilden på mig så pass fartfylld :D (mycket tveksam till att hoppa från bryggan, faktiskt!) Men att bada och simma är kul!

Tass&Kram

Zico-Bus

PS. Matte fick ett extra djur med sig hem - en fästing på ryggen --- blääää!

2010-06-29 @ 19:20:17
Postat av: Medicinpinnen

Storartade språng. Ser ut som att fotografen klättrat högt upp och fotat. :-)

2010-06-30 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0