GRATTIS!!!

Hipp hipp hurra för Wallander o Elliot idag! För just idag blir dom fyra år! Vi har uppvaktat men tyvärr fick jag ju inte utdela några grattispussar eftersom jag fortfarande luktar för gott. Men förhoppningsvis kan vi ta igen det framåt helgen för då är jag badad och luktar förhoppningsvis inte riktigt lika gott.

Vattnet är fixat hemmavid. Hurra för Vildhusse. Vilken himla tur att han är pensionär så han hinner laga allt som går sönder i vårt gamla hus. Och vilken tur att Dagismatte är pensionär för annars hade jag inte haft någon Dagismatte. Så vi har det allt ganska bra ställt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Helene och Zico

Jo! Du har det väldigt bra Lakkan .... och luktar bara så fantastiskt gott :D

Duktig på budföring är du också - dubbel-tia!!

Skickar ett grattis till Elliot här på din sida! Tänk så fort 4 år går!

Tass&Kram

H&Z

2010-03-22 @ 22:26:21
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Tack, tack, tack för de braiga, roliga & smarriga presenterna från dig & din snälla matte.



Pussas kan vi göra på fredag... vi som väntar på något gott kan väl vänta några dagar till, eller hur?



Kramizar



2010-03-22 @ 23:56:32
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Ja jag kan bara instämma att du har det bra Lakkan o de har ju Walle o jag åxå för vi att vi har en så snäll kompis som du och din matte.



Tack Zico med matte för grattishälsningen,jag är väl snart den ende hunden som inte har nån blogg eller hemsida =(

Min matte tycker inte att jag är tillräckligt inressant så det hade blivit lite tunt material att skriva om.....taskigt men sant.



Nåja jag väntar också på att få göra ett riktigt "tokrace" snart.

hej hej så länge

2010-03-23 @ 16:43:52
Postat av: Agge

Walle och Beck har verkligen tur att ha såna vänner som ni!!!! Fina paket på födelsedagen!!! De e grejer det!



Hoppas ni har det bra och att ni mår toppen. Hoppas du går vidare!



/Agge

2010-03-24 @ 11:53:41
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0