Härliga dagar väntar

Hurra! Nu är arbetsvckan snart slut för Matte. Imorgon ska hon bara ha föreläsning på förmiddagen, sen är hon ledig och vi åker till Stockholm i morgon em och kommer hem igen lördag kväll. Syster Yster ska nämligen ha ett stort jobb på lördag kväll och så vill vi spåra på söndag också. Men vi ska ha det mysigt hos henne, ha sköna sovmorgnar och mycket mys!

Ikväll har vi haft besök på Solgläntan av en kollega till Matte. Dom pluggar till samma tenta i maj och har haft pluggstund framför brasan. Jag har njutit i biabädden.

Igår var vi i Lomma. Kul att se så många på planen efter den långa vintern. Jag gjorde ett antal budföringar, lite apportering och fotgående. Men eftersom jag löper och är lite virrigare än vanligt så tog vi inte så allvarligt på saken.  Vilken tur förresten att jag löper nu och inte när vi ska till Halen på mysigt klubbläger i mitten av april! För det ska bli riktigt kul och jag ska spåra massor.

Tjing tjong på er! Jag rapporterar från Storstan!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Hej på er!

Hoppas ni har det bra i Stockholmia.



Väntar på rapport :-)



Ha det gott & hälsa!



Kramizar

2010-03-11 @ 20:57:11
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0