I sista momangen...

Onsdagar är Matte inte i T-lilla för hon har först föreläsning i Malmö och sen studietid. Hon var i Malmö i morse, det var helt värdelöst. Så dumt när vi kunde haft sovmorgon. Men hon kom tidigt ändå till mig och då fick jag veta att Elliot var på väg till oss. För även om Matte ska plugga (vilket hon faktiskt har gjort en del idag) så måste jag ju rastas!

Jojomen...Elliot kom och vi busade. Han tyckte nog jag luktade fasligt gott. Och det var inte så konstigt för ikväll har det konstaterats att jag precis har börjat löpa. Så med den vetskapen tycker både jag och Matte nog att Elliot var ganska duktig.

Trist men sant alltså, nu är det celibat som gäller för mig i drygt tre veckor, kanske lite mindre om jag har tur. Så där rök korvarundan senare i veckan med Walle. Snyft och elände.

Trots den bistra vinden så jobbar snödropparna på. Det är stora framsteg jämfört med i söndags!



Jag har förresten kommit på var Mattes bästa pluggställe är här i huset, nämligen i sängen. Hon bullar upp med många kuddar så hon inte ska halka ner och somna. Och så lägger jag nosen på hennes mage eller ben och får utmärkt stöd och det är så mysigt.

Ikväll blev det shopping på City Gross så nu väntar delikatesser i frys och kyl på tillagning.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Vilken tur att vi hann med busrunda.

Här kommer en liten sång till dej(björnen sover)



Lakkan löper,Lakkan löper

i sitt lugna bo

De e inte farligt

om man tar de varligt

Men man kan dock,men man kan dock

ej riktigt på nån tro(=lita på)

Puss o kram

nu ses vi inte på ett tag....snyft

Elliot

2010-03-04 @ 15:24:17
Postat av: Wallander

Attans oxå... men inte mycket att göra åt det hela. Men vi vet ju från förr att veckorna faktiskt går ganska så fort.



Fin sång från Elliot!

2010-03-04 @ 20:33:33
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lakrits

Det var ju en mycket fin sång du skrev till mig Elle-Pelle!



Under tiden jag är isolerad ska jag fundera ut nya extrabra bustricks så att jag kan bräda dig ännu bättre än vanligt nästa gång vi ses! Ska putsa lite på min extrabusiga/farliga min också!

2010-03-05 @ 08:02:04
Postat av: Helene och Zico

Tyvärr är det väl så att vi också måste undvika ert sällskap ett tag framöver :(

Härligt att du fått semester när SÖSK har läger - jag har inte fått besked ännu, men f-n ta dom om det inte går igenom :D

Jag räknar kallt med att jag har kommit med på lägret, eftersom ingen har meddelat något annat. Därför betalade jag in halva avgiften igår.

Åhhhh, det ska bli så roligt. Det bästa är att man liksom lever i en bubbla - hundträning och hundsnack. Maten serverad utan att man behöver handla eller laga mat, ingen TV och ingen radio. Ett lägerliv gör att man laddar batterierna.

Vi ska köra sök på söndag - hoppas det inte blir för kallt - brrrrrrrr

2010-03-05 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0