Elliot på besök

Idag kom Elle-Pelle på besök och det blev en härlig långtur i skogen. Mycket folk först men när vi kom längre upp mot Sturup lugnade trafiken ner sig betydligt.

Ett bad var ju obligatoriskt!



Sen tog Elliot några tassbad i gyttjediken men det blev inga foton på dom för Ann jagade upp honom fort som bara den.

När vi kom hem igen fikade tvåbeningarna. Jag gick och grävde under gäststugan till Mattes förtret. Hon stog och gormade att jag skulle komma ut. Vem vill det när hon låter så. Fin blev jag också!


Kamouflagefärgad?

Sen stökade vi runt rätt bra, lekte hela havet stormar under fikabordet :D När det sen var dags för Elliot att åka rejsade vi med en pinne och sen hoppade jag in i hans bur och käkade upp godis han lämnat där. Men sen bestämde jag mig för att ändå stanna hos Matte.

Jag fick en superfin boll av Elliot o Ann. Kolla in vad tuggvänlig men samtidigt hållbar den ser ut!



Det var allt för idag. Matte jämrar sig över plugget. Aldrig är dom nöjda tvåbeningarna! Och så tog vi en tur till Svedala för att uträtta lite ärenden idag. Synd bara att Matte hade glömt att det är helgdag och affärerna var stängda utom mataffären där det var brist på grillad kyckling. Matte var lite gnällig när vi körde hem men tog sig samman sen och stekte färs till mig så jag fick lite mat i kistan i alla fall.

Imorgon får vi nog lite kvällsbesök av Lindebladsflocken och kanske får jag spåra på dagen om jag har tur!

Natti-natti!


Kommentarer
Postat av: Medicinpinnen

Låter som du haft en bra dag. Kom på en sak. Du borde säga till matte att länka till Solgläntan i kanten på din blogg. Kan inte hitta någon länk där. Nu vet jag ju ändå var jag ska leta men det är praktiskt om man bara kan klicka där. Så hälsa matte att hon gärna får fixa det.

2010-05-13 @ 22:11:56
Postat av: Wallander

Härlig Kristiflygare dag du haft, bus, bad, present & mat... kan du ha det bättre?



Ses imorgon kväll först... tyvärr måste mor min jobba först :-(

2010-05-13 @ 22:48:18
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Tack för lååååångturen igår!Det muntrade upp måste jag säja =)

Du e helt tokig asså när du kryper under gäststugan haha!Själv satt jag en bit ifrån o begrundade dina upptåg,man kan kanske lära sig nåt hihi....

Matte var jättetrött i benen när vi kom hem,själv var jag mest hungrig(!).

Tack även till din matte förresten för att hon la ett "pinna-spår" åt mej,enligt matte så spårade jag så in i även ifall jag ännu inte har helt klart för mej ang.pinnarnas betydelse.

Puss&kram från Elle-pelle-päronplutt

2010-05-14 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0