Här är gudagott att vara

Bokskogen har slagit ut nu. Så fint så fint. Här är några bilder från morgonturen.


Morgonsol bland bokarna!


Grönt är skönt!


Sippor i massor!


Blå blå är kärleken...

Idag har det varit ganska stillsamt. Sköna promenader har det blivit och bad, både i Ekholmsjön (ovan) och i Dattis dammen där jag passade på att simma ut till min ö. Tyvärr ingen bild, Matte hann inte fram med kameran.

Det trillade förresten in bilder från Helene på mailen. Hon hade allt kameran framme igår! Tackar så mycket!


Jag o Walle har koll på Matte (eller rättare sagt hennes kanelbulle)


Jag gnager mums-mums


Walle också. Beck är så sällan stilla så man hinner inte fånga honom på bild!

Matte försvann en stund och då vaktade jag ingången!


Vakthund?



Här kommer jag efter ett välbehövligt bad efter spårandet!

Ja, tänkt så skönt det är ute nu. Vintern är ett minne blott. Matte har kommit fram till att det inte bara är dumt att den där tentan är nu i maj för det innebär ju en del ledighet för studier och man kan ju faktiskt studera utomhus. Nackdelen är att det finns mycket roligt som distraherar.

Nu har Solgläntan förresten fått en egen blogg som finns på http://vildhunden.blogg.se/solglantan
Där är tanken att Matte ska skriva om vad som händer och sker på Solgläntan med trädgården och huset. Vi insåg att man glömmer fort och det är kul att kunna titta tillbaka om några år och se vad som har hänt. Synd att inte Matte kom på det tidigare men hon är lite senfärdig ibland. Men bättre sent än aldrig, hon får lägga in lite retroaktiva bilder och sammanfatta vad som har hänt hittills.

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Wallander

Tack för ett par härliga timmar tillsammans igår.



Bilderna är verkligen finfina... men det är ännu vackrare i verkligheten.



Vi kommer snart tillbaka... var så säker!



Kramizar



Ps. Jasså så du såg till att få smaka kanelbulle du... var det därför som du inte var framme och kollade in hästarna?

2010-05-02 @ 23:12:19
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0