Kul trots ruskpricksväder

De senaste dagarna har ju vädret varit ganska ruskpricksaktigt. Men vi har haft det kul ändå faktiskt. Igår var vi hos Lisa i S. Sandby på privattimme och både jag och Matte tycker att det bara blir roligare för varje gång! Toppenkul har vi där och lär oss mycket gör vi också!

På kvällen blev det en rejäl runda i skogen med pannlampa och sällskap av Beckie med husse. I slutet hörde och luktade vi grisar väldigt nära vägen. Usch sade Matte och beordrade in mig nära. Men trots det och regnet var det skönt att komma ut och roligare med sällskap i mörkret tyckte vi alla.

Idag bar det av ut på Revinge där Elliot & Ann mötte upp. Jädrans vad jag och E sprang på heden! Precis som när vi var unghundar! Ingen avtackling där inte!

Nu ska Matte snart till jobbet och jag till Kvällis/Nattis. Tror minsann det medföljer lite godsaker dit (vi var på Satchmos igår). Förra gången fick vi prova en ny delikatess, nämligen Viltöron. Dom var riktigt mumsiga. Lyckligare öron kanske, dom har fått springa omkring fritt tills dom fick lämna in? Gott smakade det i alla fall!

Tjingeling!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: zico med matte

Fuskigt att du får springa på heden en helt vanlig tisdag :(

Vi har inplanerat sökträning på lördag, men vet fortfarande inte om det blir av och så har vi anmält till Svedalas träningstävling samma dag kl. 13:00, så egentligen hade det ju passat bra att träna i Lakritsskogen. Vi får höra av oss när vi vet mer .... sen finns det ju en söndag också :)

Tass&Kram

Z&H

2010-11-23 @ 20:32:35
Postat av: Elliot

Såååå himla roligt det var att springa som galningar!!Min matte håller på att garva sig fördärvad när du brukar göra så där roligt du vet....asså drar in bakkärran under dej och springer av bara f-n haha!

Ja och oss gjorde det absolut inget att det regnade hela tiden =)

2010-11-26 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0