Höstväder och mörkare kvällar

Men man kan ha kul ändå! I tisdags kväll tränade vi och ikväll hade vi dessutom privatlektion. Jag och Matte drillades av Lisa i en hel timme. Sedan körde vi till Skrylle och gick två rundor med belysning, tror det blev drygt 7 km sammanlagt och väldigt raskt. Därefter lite shopping på Willys och hemåt.

På Dagis har det varit lite upp och ner senaste dagarna. Vildhusse har ett nytt projekt på gång. Det är ju inget ovanligt fast jag tycker det här var ganska stökigt. Han har renovering i pannrummet på gång, har kånkat ut två jättelika klumpeklossgrejor och in med en ny. Matte gick hjälpa till och det var tungt och besvärligt. Jag fick inte komma i närheten på grund av skaderisk och jag var ganska sur! Men det ordnar väl upp sig med allt och Dagismatte pysslar om mig som vanligt.

Imorgon kväll ska vi på korvarunda. Kul!

Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Beck

Du kommer bli en riktig hejare på lydnadsplanen... som vi skall heja på er när ni skall ut och tävla igen!



Jag har oxå varit i Skrylle i kväll... hur dags var du där?



Med Vildhusses tempo så är han nog snart färdig med just pannrumsprojektet!



Korvarunda imorgon, hm det har inte MOR berättat... undras om det är tänkt att inte jag skall få följa med? Nä, så kan det väl inte vara :-(

2010-10-07 @ 23:04:26
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0