Klagosång

Jag känner mig ensam och en smula utstött :( Ja inte så att mina kompisar inte vill träffa mig men de får ju inte. Och visst har jag Matte som leker med mig men det kan aldrig bli samma sak. Vi var i Lomma ikväll och visst var det kul att träna men fick inte ens säga hej till någon, jag åkte in i bilen så fort vi tränat klart.

Bedrövelse....

En liten klagosång har jag komponerat. Melodin är "Vem kan segla förutan vind"

Vem kan leka i ensamhet
vem vill va isolerad
vem kan vara förutan vän
utan att bli bedrövad

Inte jag i alla fall...

Ensamma tassvinkningar
/Lakkan 

Kommentarer
Postat av: Medicinpinnen

Du är en sann poet och dramatiker Lakrits. Puss och lek från mig.

2010-09-10 @ 08:50:44
Postat av: Wallander

Vilken fin text... jag blev allt lite tårögd.



Håll ut tjejen... idag har redan en vecka gått!



Vi måste tänka positivt!



Kramizar

2010-09-10 @ 23:53:53
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico-Bus, Walle och Elliott

Kom inte här med din jäkla klagosång

när det är vi som lider dagen lång.

Vi vill äta korv och vi vill ju busa

och tillsammans med dej i skogen rusa.

<3 <3 <3



Hälsningar

"Dina Killar"

2010-09-12 @ 18:43:11
Postat av: Lakrits

Va! Ska man nu inte få tycka lite synd om sig själv. Gromp! Jaja, det är väntans tider för oss alla, inget att göra åt saken. En tredjedel av tiden har gått i alla fall.

2010-09-12 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0