Tradigt

Idag har vi varit i Lomma men tror ni jag fick göra något kul. Nääää. Det var klubbmästerskap och på grund av mitt förbaskade löp kunde jag inte vara med och tävla. Istället fick jag vara "klubbhund" och hjälpa till i stugan. Men istället för att hjälpa till i köket som jag hade föredragit så var jag sekreterarhund. Blä! En del var vi ute och tittade på de som tävlade också och då passade jag på att skälla en del men det var inte heller så kul. Nä, dagens höjdpunkt var långrundan när vi kom hem!

Matte har haft skallebanksdagar och därför blir det en tidig kväll. Sovmorgon väntar men tyvärr ska Matte jobba kväll och natt imorgon :( Nattis för mig alltså. Men sedan får jag vara med Matte hela måndagen och då har hon lovat mig spår.

Natti-natti!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Du fick i alla fall vara där, det fick ens inte jag.



Beck, hojtar & säger att jag å hans vägnar skall tacka så mycket för presenten!



Hoppas ni får en trevlig ledig dag imorgon.



Kramelikram

2010-09-26 @ 21:39:38
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0