Lite konstigt

Det blev lite konstigt i lördags tyckte jag. Först lämnades jag på Nattis. Matte åkte till jobb. Syster Yster var kvar en stund på Nattis. Men sedan åkte hon också iväg. Jag kände mig deppig :0(

Igår var jag jättetrött. Orkade inte ens vifta på min annars så glada svans. Zico-Bus med Matte Helene kom på besök och de uppvaktade Matte med presenter och Zico försökte uppvakta mig. Matte blev mycket gladare för sina presenter än jag för uppvaktningen för jag var alls inte på humör. Men en badtur tog vi och det var ju skönt. Idag har jag varit lite piggare fast ändå inte som vanligt. Matte har varit orolig och säger att imorgon ska vi beställa tid för hälsokontroll av lilla mig. Hon ska också till doktorn för uppföljning av den där svimningen. Verkar som vi är färdiga för skroten båda två :0(

Håhåjaja, lika bra att lägga sig i sängen som är lite grusig efter att jag råkade bada och sedan råkade gräva under gäststugan och sedan råkade lägga mig i sängen :0)

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Hallå där... skrotningstiden är inte inne för någon av er :-(



Jag tror mera på att det är värmen som spelar oss ett spratt. Värmen har ju kommit som ett skott... vart tog vänjningstiden vägen?!



Men det är väl inte fel med en hälsokontroll om man ändå är lite orolig. LYCKA TILL med kontrollerna för er båda!



Hörs senare.



Kramizar

2011-04-26 @ 07:44:33
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

håller med W det är allt lite tidigt för skrot!

förstår att det känns olustigt när du inte e som vanligt.Väntar på rapport....



ja det är alltid något skit,å igår upptäkte matte att det satt en lång ståltråd instucken i ena bakdäcket =( de e ca 4:e gången på ca 1½ år,bilen kan vi inte köra med o dyrt blir det ju alltid...å eftersom hålet var på typ lite mer på sidan så går det inte att laga =( så nu får det bli två nya bakdärck...jag o Salsa får väl äta lite mindre lr ja kanske inte...

2011-04-26 @ 09:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0