Mysig vecka

Jag och Matte tycker vi har haft en mysig hemmavecka. Visst har vi varit iväg på lite grejor men mycket tid av hennes lediga vecka har vi haft hemma i trädgården. Staketet har dragits om så nu inkluderas mina rättmätiga ägor i det inhägnade området. Grinden är flyttad. Lite störigt i början för man glömmer sig, tror den är där den brukade vara men nä...nu är den istället mitt för ingången. I helgen ska det läggas stengång också in till trappan. Blir säkert tjustigt värre när det är klart.

I onsdags var Elliot och jag och plurrade i Pudesjön. Elliot börjar bli en fena på simning nu!


Lugna och stadiga simtag!



Fast han får jobba lite till på att hinna upp mig! Han har en egen likadan leksak (ligger längre ut till vänster) men min var visst finare...



Här simmar vi sida vid sida...


Blank i pälsen eller hur?!


Lilla jag :0)


Sist men inte minst måste man skaka sig!

Tack för en kulig badtur Elliot! Det har varit många sköna bad denna veckan och jag blir betydligt piggare då! Riktigt piggelin faktiskt! Matte har fattat hur det ska gå till när det är varmt ute. Men nu tycker jag det är lite behagligare ute igen. Jag tycker våren är bäst! Sommaren får gärna dröja lite!

Imorgon ska jag sova på Nattis för Matte jobbar. Men det går säkert bra. Man kan ju alltid hoppas på korvagrillning och att jag får en liten korvarackare!

Natti-natti
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Medicinyogapinnen

Vad härligt med trädgårdsarbetet. Blir säkert jättefint med staket och stengång och allt. Måste se när jag kommer förbi om 2 veckor. Fika på solgläntan, antingen på torsdagen eller söndagen?

2011-04-30 @ 10:07:38
Postat av: Wallander

Förändringar gjorda... då får vi hoppas att du visar oss rätt när vi dyker upp i Lakritsskogen nästa gång. Skall bli kul att se hur ytterligare fint ni fått det :-)



Bra att baden piggat upp dig!



Hoppas du haft en bra Valborgskväll!



Kramizar

2011-04-30 @ 21:46:49
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0