Växlande väder

Igår var det jättevarmt, idag är det regnigt och mycket kallare. Väldigt växlande får man säga. Aprilväder kallas det visst!

Igår var Matte ledig på eftermiddagen. Först åkte vi till Sandby och tränade hos Lisa. Det gick bra men var varmt och jag kroknade lite av den anledningen. För att råda bot på värmen åkte vi sedan till Pude sjön så jag fick simma lite där. Så härligt. Och den sjön är väldigt ren, särskilt nu innan tvåbeningarna hunnit smutsa ner den alltför mycket :0)



Jag väntar ivrigt på leksak som ska kastas.



Leksak kastad...jag kastar mig i!



Aaaaah....



Åhej, upp igen....tungt med allt vatten!


Idag har det istället kommit mycket vatten uppifrån. Det blev dock ordentligt med rast ikväll för vi hade redan gått en rejäl runda när Beckie med husse kom och frågade om vi ville hänga med på en tur. Vi kunde ju inte mesa så det blev dubbla rundor.

Dagismatte är fortsatt lite krasslig och jag passar henne på dagarna. Matte är rätt pigg igen men som vanligt usel på att lägga sig i tid.

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag tycker det är dötradigt när det regnar... har beställt fint väder tills på fredag.



Bra att du tar dubbla rastningsrundor... det kommer att göra susen!



Hej hopp!

2011-04-12 @ 22:55:36
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico

Hur var det nu vi bestämde angående badandet ??? :D

Du ligger väl inte i blöt för mycket?

Kram

från

Farbror Zico

2011-04-14 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0