Morgondopp

Vi var ganska morgontidiga i morse men det var ändå väldigt varmt redan efter första rundan så jag föreslog ett morgondopp i Pudesjön. Matte biföll och vi tog badbilen dit.


Ful fräs mot vattnet!


Hoho, var tar hon vägen???


Aaaaah!


Avsvalkad!


Sedan tog jag det lugnt medan Matte körde igång fönstermålning. Sedan deppade hon ihop en stund över att det är så många fönster och varje fönster har flera sidor som ska målas. Men sen satte hon fart igen. Några rundor i skogen har vi hunnit med och så har hon burit sten och rensat ogräs också.

Nu är vi båda trötta så det blir nog en tidig kväll.

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Åh, idag hade vi oxå velat bada... har varit så varmt i staden. Men imorgon skall jag få följa med till Ängshög och då får jag nog ta mig ett litet dopp i dammen.



Oj, har din matte slitet med sten oxå i värmen... hon är verkligen inte rädd för att ta i. Bevaka bara så att hon inte sliter ut sig helt.



Vi höres!

2011-08-02 @ 23:25:34
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0