Hejdå storstan

Nu är vi hemma igen i lugna skogen. Skönt! Vi har packat upp, gått promenad, fixat lite hemma och ätit middag på Dagis. Nu är vi ganska trötta för man blir lite sliten av att resa. Tidig kväll alltså och mycket mys.

Men fastän jag inte gillar stan så har det ändå varit helt okej. Syster Yster är alltid så gästfri och hon handlar en färdiggrillad kyckling till mig när jag kommer. Vi har det bra i hennes högkvarter, där är det alltid glada tongångar.

I torsdags efter att Yster kom hem från jobbet så var hon tvungen att öva lite till ett annat jobb.


Solstrålen Yster

Jag sov efter att ha läst Mattes bok...


Zzzzzzzz...

I andra änden av soffsängen låg ingen mindre än Matte


Zzzzzzzzzzzzz.....

Och Dagismatte


Zzzzzzzzzzz.....

Igår morse åkte Yster iväg för att jobba längre norrut över helgen. Dagismatte och jag var själv på dagen sedan kom Matte vid fyra och Syster Pernilla lite senare. Vi hade en trevlig kväll och sedan blev Pernilla hämtad och vi som var kvar sov en sista natt och imorse bar det av med taxi till centralen. Vi var där i god tid så vi satte oss och fikade



Tåget gick precis som det skulle och halv tre hämtades vi av Vildhusse på stationen i Lund och det bar av hemåt. Härligt. Nu är det sängen som gäller.

Natti-natti från Vildhunden hemma i skogen

Kommentarer
Postat av: Helene Zico-Bus och Miss Lykka

Välkomna hem till lugnet i Skåne-land :D

Tass&Kram

ZoLoH

PS. Fina sovbilder ... man blir allt lite sömning när man ser dom :D

2011-12-11 @ 17:29:01
Postat av: Wallander

Vilka sömntutor ni är... bara SysterYster som kan hålla igång ordentligt!



Välkomna hem igen!

2011-12-11 @ 18:41:50
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0