Isande vindar

Sent i eftermiddags när vi var och tränade hos Lisa i S. Sandby var det riktigt blåsigt och isigt. Matte jämrade sig över sina händer som bara den. Hon påstod att hon förfrös dom men hon överdriver ju ofta. För även om tvåbeningarna är dåligt rustade för kyla utan päls så kan det väl inte vara så illa???

Jag fröst knappst, istället var jag supertaggad och hade skitlajbans. Och tänk så bra det blir när Matte får ordentliga instruktioner om min träning och inte bara hittar på själv för då går det inte alls så bra. Men hon gör så gott hon kan, det får man ju trösta sig med :O)

Igår hade vi besök av Zico-bus med Matte och vi spårade här i krokarna. Det var kuligt men jag hade inte riktigt tid med alla pinnarna och det var Matte en smula gnällig över. Men jag hade det jättekul med eller utan rätt antal pinnar!

Här är jag med min slut troffé




Och här är Matte och två glada flattar:




Till slut dragkamp om Ludde Lång (som jag faktiskt fått av Zico en gång men det har han nog glömt :O)




Nu väntar snart sängen för det är bara tidiga morgnar denna veckan :O( Och långa dagar förutom kanske fredag. Men det gäller att inte hänga läpp för det. 

Natti-natti
/Lakkan 

Kommentarer
Postat av: Wallander

Kallt är bara förnamnet... jag skall se om inte jag kan råda lite bot på din mattes frusenhet på lördag.



Jag gillar att du har kul hos Lisa & att du får klart för dig oxå. Jag är med övertygad om att våra mattar gör så gott de kan även om det råkar bli lite fel då & då!



Usch för tidigare mornar :-(



Kramizar

2011-02-15 @ 22:09:41
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0