Soligt på Solgläntan

Det var välkommet med en solig dag som motsats till ruskpricksvädret igår. Matte hämtade mig efter nattajour. Efter ombyte (för Matte) begav vi oss runt sjön.



En härlig runda förutom en grupp konstiga tvåbeningar vars hundar rök ihop rejält?! Vi tog oss förbi utan att hamna i klistret. Väl hemma igen tog jag mig an ett smaskigt ben jag fått av Elliot.

Matte härjade runt med städning. Men när hon äntligen tröttnade var det dags för besök av Elliot med Matte. Jag väntade.
 


En tvåtimmarsrunda i skogen blev det och vi sprang så klart som tusan. Tyckte att Elliot luktade lite annorlunda och det visade sig att han åkt på bad i torsdags. Men efter lite mysiga rullningar i skogen luktade han som vanligt igen.

Efter långturen blev man allt lite trötter. Lite vila kändes skönt. Sedan åkte vi och handlade lite, därefter korvgrillning på Dagis och nu hemma. En riktigt bra dag tycker jag allt det har varit!

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Igår var en helt underbar dag, soligt & kallt men ändå inte kallt på något vis. Hoppas på mången sådana dagar framöver.



FIn du är där du sitter & väntar!



Ps. Vi var och tittade på elva söta 5 1/2 veckors valpar igår... jag säger bara:

TUR ATT MOR är vaccinerad!

2011-02-13 @ 15:23:25
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Medicinyogapinnen

Vad lite snö ni har. Skönt för er! Här i Stockholm vällde det ner 2 dm i fredags. Så nu är det rejäl sportlovsvinter här. Kallt och soligt har det varit idag.

2011-02-13 @ 19:20:20
Postat av: Elliot

tvåtimmarsrundor de e toppen de!!jag njuter i fulla drag...hoppas att du aldrig börjar löpa för då blir det så himla trist o torftigt...

2011-02-17 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0