Äntligen sovmorgon

Imorgon bitti ska vi få sova länge. Hurra! I morse sov vi lite väl länge mot vad det var tänkt, dvs Matte försov sig. Oj vad hon fick skynda sig. Och till ingen nytta faktiskt för den hon skyndade sig till som var bokad till henne kom inte. Kan tänkta mig att det blev dubbel räkning till den där slöfsen. Nåväl, eftersom det inte var så många som kom idag (tydligen fler än den på morgonen) så kom Matte hem tidigare för hon hann undan allt hon skulle göra. Så vi hann gå ut en skön promenad i dagsljus.

Igår kväll var vi hos Elliots. Först en skön runda på Mossen, sen mys inomhus. Mysigt att hälsa på Elliot. Synd att kattmaten stod bakom galler bara.

Ingen träning tyvärr i det här sliddersladdriga vädret. Vi har tid hos Lisa på måndag. Hoppas det blir av! Imorgon natt ska Matte tyvärr jobba men hon blir ju ledig måndagen då så det finns fördelar också. Och nästa vecka händer annat kul också, det blir besök från Stockholm för Pernilla alias Medicinyogapinnen fyller jämt. Syster Yster kommer också. Matte har tagit lite ledigt på fredag. Låter busbra i mina öron!

Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Medicinyogapinnen

Jag tycker absolut att slöfsen ska ha dubbel räkning! Vilket antiklimax. Men jag var faktiskt med om samma sak när jag skyndade mig från yogan i torsdags morse och den första uteblev. Dålig stil. Fast jag nöjde mig med enkel räkning. :-) Var ju uppe hur som helst. Det ska blir roligt att ses snart.

2011-01-15 @ 08:57:39
Postat av: Wallander

Det är ingen större risk att MOR försover sig... Beck är ingen sjusovare precis vilket jag har blivit när jag får dela säng med Frida.



Dubbelt tjaskigt för matte din när dessutom morgonpatienten uteblev.



Håller tummarna för att det blir träning för er på måndag... nu skall vi traska ut i regnet.



Var rädda om er!

2011-01-15 @ 11:13:17
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Sovmorgon e toppen tycker jag oxå :D

Brukar mysa med matte varje morgon o kväll,då ligger vi nos mot nos mmmmmm.....

Det är alltid lika roligt när du kommer på besök matte säjer att jag verkar så glad o att jag äter mer när du varit här så hon hälsar o tackar....

pussingar från E

2011-01-15 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0