Gott Nytt År

Ja nu har det redan hunnit gå snart två dagar på det nya året. Tiden går fort helt enkelt! Men vädret har varit fint i dagarna två. Idag hade vi besök av Helene & Zico på en lång skön runda. Innan dess tillbringade Elliot nästan två dagar hos oss på Solgläntan. Han slapp därigenom beskjutningen hemmavid. Vi hade mysigt här, åt mycket gott och busade och höll igång.

Nyårsaftons morgon hade jag och Elliot nyårsparty i sängen. Matte var inte helt stormförtjust.




Såklart blev det även en hel del bus utomhus:


Brottningsmatch


Två busprofiler!

Ikväll ska det vara middag hos Dagis med Mattes brorsa med familj, gammelmoster Göta och så Dagismatte, Vildhusse, Matte, jag och Knappen. Jag hoppas på mat såklart, det gör jag ju alltid! Nu väntar jag just på fläskfilé som Matte fick med sig från sitt jobb inatt hem till mig för att den hade blivit över och hotade att slängas för att den inte var alldeles ny längre. Vilket slöseri det hade varit. Men som tur var kom de att tänka på lilla mig!

Med hopp om ett GOTT 2011!

/Lakrits

Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej och tusen,tusen tack för att jag fick vara hos er!Det var jätteroligt å efter vår långtur innan hemfärd så var jag jättetrött.Så jag la mej på min gosiga dyna o sov o snarkade(sa matte)i flera timmar.

Här smällde dom o bar sig åt flera gånger på kvällen.De e skit tycker jag....men deras skitsmällare tar väl slut snart hoppas jag.

Puss o kram från E

2011-01-02 @ 17:31:26
Postat av: Wallander

Gott om bus redan på årets första dagar... härlig start på 2011!



Hoppas kvällen med blir till belåtenhet :-)



Ps jag tycker att Elliot ser lite skyldig ut där han sitter/ligger(?) i sängen.

2011-01-02 @ 18:24:07
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Medicinpinnen

Skönt att du kunde vara på kollo över nyår Elliot. Förstår att du inte gillar smällare. Det gör inte jag heller. Fast jag tror du tar mer skada än jag. Önskar er ett gott 2011. Kommer till Skåne för en helgvisit den 20-23 jan tillsammans med Yster. Kanske vi kan ses, vem vet.

2011-01-02 @ 21:28:45
URL: http://yoganilla.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Walle, jag hoppas du inte tror att jag och Elliot har något ihop för så är det INTE. Vi är buspolare. Det är du och jag som är tillsammans. Men han såg nog lite skyldig ut för att vi hade jagat rundor i sängen och Matte hade flytt fältet för Elliot ville visst hjälpa henne med morgontvätten av ansiktet...

2011-01-02 @ 22:56:16
Postat av: Lakrits

Medicinpinnen (eller Yogapinnen?), Matte låter hälsa att hon är ledig på helgen och vi tycker båda det ska bli lajbans att ses!

Tass & kram

2011-01-02 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0