Hon kom som en vind...

Plötsligt kom Syster Yster flygande till Skåne. Hastigt och lustigt bestämdes det för plötsligt dök en möjlighet att ses upp. Igår strax innan lunch fräste vi iväg till flyget och hämtade henne. Hurra! Jag skrek av glädje i min bur när jag hörde hennes röst. Det blir en liten kortvisist, imorgon kväll åker hon hem igen. Men vi har det så mysigt.

Dagismatte blev också allt bra förvånad när Yster kom insvichandes på Dagis. Vildhusse är i grannlandet Norge och vandrar med sin syrra så Dagismatte är själv. Extra kul för henne att det hände något skojigt.

Mycket godsaker blir det som vanligt när det är Yster som kommer. Och nu har vi precis varit på en kvällstur runt sjön. Bäst jag håller koll på köket så jag inte missar något gott!

Tass & kram
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Elliot

Vad kuligt för er alla att Syster Yster kom på besök!Synd bara att hon alltid har så bråttom....

2011-06-15 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0