Var blir våren av?

Det är bitande kallt, särskilt för tvåbeningarna. Jag fryser inte så det stör. Men hallå där våren, var blir du av? Jag vill ha varmare och inte så blåsigt så blir det mer roligheter med träning och längre turer i skogen. Fast vi var iväg igår kväll på gruppträning i Sandby trots blåsten. Matte byltade på sig men ändå tyckte hon det var kylslaget.

Nåväl, en som inte har det så kallt om näsan längre är Syster Yster. Hon är i AFGANISTAN. Har ni hört något så idiotiskt?! Hon är där med Fältartisterna för att underhålla. Men jag har hört att det är ett oroligt land. Nu är hon säkert i gott beskydd men ändå. Jag säger bara en sak, se till att komma välbehållen hem för det finns bara en Syster Yster!

Hemmakväll har det varit denna onsdags afton. Brasan sprakar och sängen väntar. Skönt! 

Natti-natti
/Lakkan 

Kommentarer
Postat av: Wallander

Den som ändå haft en brasa att mysa framför... attans vad envis vintern är!



Du skulle ha sett MOR när hon kom hem från jobbet idag... ganska blöt kan jag be att få tala om :-(



Hur länge skall SYSTERYSTER vara på resande fot?

2011-03-17 @ 20:29:16
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Medicinyogapinnen

Yster kommer hem på fredag. Håller med om att våren är lite seg. Men det är bra mycket ljusare och solen har ju varit framme en del. Så inte så illa ändå. På måndag är jag kallad till AT intervju på St Göran och Danderyd. På eftermiddagen, 14.20 och 16. Så håll tassarna för mig då. Tass och kram

2011-03-18 @ 19:29:14
Postat av: Lakrits

Klart vi hålla tassarna!

2011-03-19 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0