Jag tänker på Walle

Jag har haft en fin dag med bland annat träning hos Lisa och bus och bad med Elliot vid Tvedörasjön. Men jag tänker mest på min käre Walle som är på Djursjukhuset eftersom det blöder ur hans nos. Så förfärligt. Och inte kan jag rädda Walle från det där hemska stället heller för han måste genomgå undersökningar. Och den som står först på tröskeln av alla och trampar och vill ha hem honom är såklart hans flock men dom får också vänta. Vilken olycka och det började mitt i natten också när man ska sova och ha det skönt.

Vi tänker jättemycket på Walle och klurar över att för varje dag man är på djursjukhuset måste man få minst en dag på Solgläntan i kompensation i sommar!

Nu får vi lugna oss till imorgon för mer information kring hur det står till i Wallenosen och när han får komma hem.

Trots den tråkiga nyheten fick det ju bli bad för jag höll på att smälta bort när vi hade varit hos Lisa.


Tvedörasjön!



Här sitter jag och filosoferar!


Här ser jag lite klurig ut. Bustricks på gång!

Sen kom Elliot och då plåtade vi honom med nya krabban i munnen:


Elliot simmar...

Men såklart avslutar vi men en bild på min Walle:


Walle i lördags när han var på visist!

Många fina bilder blev det i lördags. Imorgon kväll ska vi lägga upp fler! Imorgon kväll kommer också Zico-Bus med Matte på besök. Zico fyllde hela nio år i lördags! Men han är en piggelin kille! Vi hoppas på fint väder och skön skogstur imorgon.

Natti-natti!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Tack för den kuliga badturen igår. Men det roliga överskuggas av att Walle,min bror är inlagd på sjukhus :(

både jag o matte år oroliga o tänker på honom mest hela tiden. Hoppas att alla våra tankar samt tum- o tasshållning hjälper.

2011-05-24 @ 12:24:03
Postat av: Medicinyogapinnen

Förstår att du tänker på Walle. Hoppas de hittar problemet och att han snabbt blir bättre. Skickar krya på dig hälsningar från storstan.

2011-05-24 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0