Nysnaggad

I eftermiddags kom Ann och Elliot på besök. Trevligt, förutom att Ann hade med sig en hel frisörutrustning. Hon och Matte gaddade sig samman och tvingade mig till klippning. Urk. Fast å andra sidan saknar jag inte pälsen som åkte av, tycker bara det är bökigt när det ska till att fixas. Men några gram lättare har jag nog också blivit :) Förresten har jag gått ner 2,5 kilo sedan vi började med min viktminskningskampanj. Inte så illa om jag får säga det själv.

En bra helg har vi haft. Igår var vi på träning med flatklubben vid Järavallen. Lite konstig träning om jag får tycka. Men jag blev trötter av allt tänkande och alla intryck så jag sov gott sen när vi kom hem. Matte har målat klart gäststugan också förutom ett fönster som hon donar med i vardagsrummet. Tycker det är stökigt med målning inomhus men det är snart klart säger hon.

Dessvärre är det jobb som väntar för Matte men bara i dagarna tre, sedan långhelg. Det blir Dagis för mig. Kändes konstigt i helgen förresten för Dagismatte och Vildhusse var bortresta. Jag kom dit och liksom förväntade mig att dom skulle vara där som vanligt men nä... Vi lämnade present på Mors/Dagismattes dag.

Efter snaggningen och en tur i skogen stack vi till Pude och badade. Härligt att få simma riktigt fina längder!

Nu är jag en trötter liten Lakrits och drar mig tillbaka till sängen! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Medicinyogapinnen

Vad Matte donar med gäststugan. Ska bli jätteroligt att se. Snällt att göra så fint till oss när vi kommer ner. Ge henne en blöt puss och hälsa så gott från mig. Ses snart!

2011-05-30 @ 20:43:40
Postat av: Wallander

Vad duktig du är som tappat 2,5 kg... bra jobbat! Jag går väl snart samma öde tillväga om jag snart inte får börja röra på mig igen. Det blir bara kortisturer för min del just nu och det är skittråkigt.



Hm, lite taskigt att 2-beningarna gaddade ihop sig inför friseringen... men lite måste man lida pin för att bli fin!



Kramizar



2011-05-30 @ 22:23:19
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0